ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

31.5.19

Η ψήφος μου δεν προσφέρεται πρός εκμετάλλευση ...



Στις δημοτικές εκλογές  της περασμένης Κυριακής ψήφισα φιλικό μου πρόσωπο το οποίο για τους δικούς του λόγους εντάχθηκε στον συνδυασμό κάποιου υποψηφίου δημάρχου που προσωπικά κάτω από άλλες συνθήκες δεν θα του έλεγα ….ούτε καλημέρα .


Την δεύτερη Κυριακή δεν κατόρθωσε να περάσει στον δεύτερο γύρο και δεν έχω πλέον καμία δέσμευση  να "πειθαρχήσω " στα καλέσματα και τις υποδείξεις να ψηφίσω τον υποψήφιο δήμαρχο που με  δημόσιες ανακοινώσεις του, μου υποδεικνύει ως αποτέλεσμα συμφωνιών που πιθανόν έγιναν κάτω από το τραπέζι για το " μοίρασμα " της τοπικής εξουσίας .

Είμαι πολύ εξαγριωμένος με όσους προσπαθούν να υφαρπάξουν  την ψήφο μου  στις δημοτικές εκλογές και να τον  "εξαργυρώσουν".


Όχι κύριοι! 


Εγώ τον κολλητό μου ψήφισα ο οποίος κατέβηκε στο χωριό μου και με την δική μου ψήφο ήλπιζε  ότι θα βγεί έχοντας μεράκι να προσφέρει στον τόπο του.


Δεν με νοιάζει ούτε με ενδιαφέρει τι έγινε και τι θα γίνει  στον υπόλοιπο δήμο και στα όμορα χωριά.


Ο Καποδίστριας ,Καλλικράτης και Κλεισθένης φρόντισαν να ερημοποιήσουν τα χωριά μας τα οποία αργά αλλά σταθερά σβήνονται από τον χάρτη και με γνώμονα την συνέχιση της πορείας του χωριού μου στον χρόνο οδηγήθηκα στην κάλπη

Στον δήμο μου προσπαθούν την ψήφο στον  κολλητό μου ή στο συγγενή μου  να την προσμετρήσουν στις δυνάμεις τους  και να την εξαργυρώσουν ακριβά από Δευτέρα 

 
Φυσικά έτσι ήταν και έτσι θα συνεχίσει να είναι το τοπικό μας πολιτικό αλισβερίσι  


 Ψηφίστε λοιπόν τους εκλεκτούς της καρδιάς σας και μην  αφήσετε διάφορους πολιτικούς τσαρλατάνους να "πουλήσουν"  ακριβά την ψήφο σας


Καλό βόλι!

Β.Μ