ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

20.8.09

«Νοσηροί εγκέφαλοι » με στόχο εμένα και την οικογένεια μου ,καίνε περιουσίες στην Μεταμόρφωση.


Στόχος « σκοτεινών δυνάμεων » της Μεταμόρφωσης έγινε ο γράφων μέσα σε διάστημα 12 ωρών . Αναλυτικά χθές βράδυ στις 22.30 την ώρα που απουσίαζα από την οικία μου εκδηλώθηκε φωτιά σε αυλή γειτονικής αποθήκης με ξερόχορτα σε απόσταση ( 4) ΤΕΣΣΑΡΩΝ μέτρων από το σπίτι μου. Η φωτιά πριν πάρει διαστάσεις σβήστηκε από γείτονες με την συνδρομή Πυροσβεστικού οχήματος της Π.Υ Γαργαλίάνων.

Σήμερα το πρωί στις 11.00 Νέα φωτιά εκδηλώθηκε στην μέση του κτήματος μου με ελιές στην θέση Σοφάδες . Η φωτιά βοηθούντος του ισχυρού ανέμου πήρε γρήγορα διαστάσεις αλλά έγινε άμεσα αντιληπτή από πυροφύλακες του Δήμου Νέστορος οι οποίοι έσπευσαν με τα πυροσβεστικά τους οχήματα για κατάσβεση . Η συνδρομή Τριών πυροσβεστικών αεροπλάνων ήταν άμεση και η φωτιά κατασβήστηκε πρίν πάρει μεγάλες διαστάσεις και πλέον θα μιλούσαμε για βιβλική καταστροφή καίγοντας ταυτόχρονα σημαντικό αριθμό ελαιοδέντρων ιδιοκτησίας μου και γειτονικών κτημάτων

Πρίν ένα μήνα εκδηλώθηκε πάλι φωτιά τις μεταμεσονύχτιες ώρες σε απόσταση 100 μέτρων από την οικία μου αλλά και εδώ στάθηκα τυχερός διότι τέθηκε αμέσως υπό πλήρη έλεγχο.

Απευθύνομαι στις καθ΄΄ ύλην αρμόδιες υπηρεσίες και ζητώ την ενεργοποίηση τους προκειμένου να εντοπιστεί ο δράστης η οι δράστες των αλλεπάλληλων εμπρησμών που δέχεται η Μεταμόρφωση το τελευταίο διάστημα.

Ταυτόχρονα όμως προειδοποιώ το « παρακράτος »ότι ο αγώνας για ένα καλύτερο αύριο της Μεταμόρφωσης δεν κάμπτεται με εμπρησμούς αλλά αντίθετα γιγαντώνεται και θα συνεχιστή με αμείωτη ένταση παρά το όποιο προσωπικό κόστος