ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

15.7.09

Ύδρευση Μεταμόρφωσης από την πηγή του Πέρα Χωριού .


Σε λίγες ημέρες το πρόβλημα έλλειψης νερού ύδρευσης θα είναι έντονο στο χωριό μας όπως άλλωστε συμβαίνει τα τελευταία χρόνια ανελλιπώς> Η εύκολη λύση για την δημοτική μας αρχή θα είναι η τροφοδοσία της Δεξαμενής από την πηγή του Πέρα Χωριού .Σαν μόνιμος κάτοικος της Μεταμόρφωσης έχω το δικαίωμα να ρωτήσω την …καλή μας δημοτική αρχή τί από αυτά που προβλέπει ο νόμος έχει κάνει για να πιστώ και εγώ ο …άπιστος Θωμάς ότι το νερό της πηγής του Πέρα Χωριού είναι κατάλληλο για την ύδρευση του σπιτιού μου.

Σε περίπτωση που δεν αναρτηθούν σε δημόσια θέα όσα προβλέπει ο νόμος έχω το δικαίωμα να προσφύγω ενώπιον κάθε αρμοδίας αρχής για την προστασία της υγείας μου ,την υγεία της οικογένειας μου και την υγεία των συγχωριανών μου

Ο Νόμος αναλυτικά εδώ