ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

21.7.08

Η απαντησή μου στους λασπολόγους

ΑΙΤΗΣΗ –ΑΝΑΦΟΡΑ
Του Μανιάτη Βασιλείου του Αλεξίου
Κατοίκου Τ/Δ Μεταμόρφωσης Δ.Παπαφλέσσα

ΠΡΟΣ
τον Δήμαρχο Παπαφλέσσα
Κον Περικλή Ψώνη


Κύριε Δήμαρχε
Μετά το χθεσινο show της διακοπής της « παράνομης » σύνδεσης που έγινε «απουσία μου» στην οικία μου στην Μεταμόρφωση έχω να σας γνωρίσω τα εξής.
Η σύνδεση αυτή καταργήθηκε από τον εργολάβο που είχε αναλάβει το έργο της αλλαγής υδρομετρητών στην Μεταμόρφωση .
Τοποθετήθηκε στην οικία μου νέο ρολόι και η παλιά παροχή κόπηκε στην είσοδο της αυλής μου ,ο υδραυλικός είχε τοποθετήσει μια « πεταλούδα » και έκτοτε έμεινε σε αχρηστία.
Απευθυνόμενος στον τότε αρμόδιο Αντιδήμαρχο κο Μαστρογιαννόπουλο Θεόδωρο του ζήτησα επανηλειμμένα να προβεί στην οριστική διακοπή .
Η απαντησή του ήταν « άστην δεν έχουμε τώρα εκσκαφέα να την κόψουμε από τον κεντρικό αγωγό»
Η παροχή φυσικά πάντοτε έμενε σε αχρηστία όπως παραμένουν και άλλες στην Μεταμόρφωση αλλά σε αυτές δεν γίνονται « Δημόσιες επεμβάσεις » από τους κολλητούς του κου τέως Αντιδημάρχου.
Φυσικά όπως αποδεικνύεται από τα γεγονότα ο τότε Αντιδήμαρχος είχε τους λόγους του ,που δεν προέβαινε στην οριστική διακοπή της παροχής.
¨Ηθελε «όπως και έκανε » να με συκοφαντήσει στους συνδημότες μου ότι κλέβω νερό από μία παροχή ( που με δική του εντολή ) είχε παραμείνει σε αχρηστία.
Κύριε Δήμαρχε σας προσκαλώ και σας προκαλώ να συγκρίνουμε τις καταναλώσεις που έχουν γραφτεί στους ήδη υπάρχοντες μετρητές τον δικό μου και του κου Μαστρογιαννόπουλου να δείτε «ιδίοις όμμασι » ποιος έχει κατανάλωση και ποιος πληρώνει.
Κύριε Δήμαρχε τελειώνοντας την αναφορά μου θα σας παρακαλούσα να εξηγήσετε στην τοπική μας κοινωνία τους λόγους και τις σκοπιμότητες που έκρυβε η ενέργεια του συγκεκριμμένου τέως αντιδημάρχου και να αποκαταστήσετε την τιμή και την υποληψή μου που έχει πληγεί από τις ενέργειες του τέως.
Οσο για τον ίδιο τον παραδίδω στην κρίση της τοπικής μας κοινωνίας

Μεταμόρφωση 18/07/2008

Βασίλης Μανιάτης