ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

24.2.12

ΟΙ ΣΥΚΟΦΑΝΤΕΣ ΤΗΣ ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗΣ ΞΑΝΑΧΤΥΠΗΣΑΝ !!

Η Λάσπη πάντα επιστρέφει στους Λασπολόγους !
Του Βασίλη Μανιάτη
Δεν αξίζει από καιρό τώρα να ασχολείται πλέον κανένας με ανθρώπους του σκότους και βρώμικων συμφερόντων αλλά η απαξίωση απάντησης εκ μέρους μου στην συνεχή λασπολογία τους εκλαμβάνεται σαν ….αδυναμία !!
Τους απαντώ λοιπόν δημόσια ότι όση λάσπη (και είναι τόνοι ) έριξαν στο πρόσωπο μου και στην οικογένεια μου τα τελευταία χρόνια τους έχει επιστραφεί στο ακέραιο .
ΔΥΣΤΥΧΩΣ για αυτά τα αξιολύπητα ανθρωπάκια η πραγματικότητα είναι αμείλικτη όσα σενάρια επιστημονικής φαντασίας και αν κατασκεύασαν έπεσαν στο κενό αλλά η προσφιλή τους τέχνη αυτή της …έρπουσας φημολογίας συνεχίζει να διακινείται από τον μικρόκοσμο τους μόνο και μόνο για την δημιουργία εντυπώσεων .
Τελευταίο κατόρθωμα τους είναι η φημολογία που αναπτύσσουν περί χρηματισμού μου (έβγαλαν μάλιστα και το ποσό ) για να παραιτηθώ από τα ένδικα μέσα που έχω ασκήσει σε προσωπική μου υπόθεση που αφορά μόνο εμένα και κανέναν άλλον.
Τους πληροφορώ λοιπόν ότι για μία ακόμα φορά αποδεικνύονται πόσο μικροί Γκαιμπελίσκοι είναι …αλλά βλέπετε με τόση εξάσκηση στο χόμπι χρόνια τώρα για ακόμα μία φορά αποδεικνύονται ανεπίδεκτοι μαθήσεως.
Δεν θα ασχοληθώ άλλο με ανθρώπους του σκότους και αξιολύπητα ανθρωπάκια τους αφήνω εκεί που έχουν μάθει να ζούν και να επιπλέουν ….μέσα στον βούρκο και την λάσπη εκεί άλλωστε είναι το φυσικό τους περιβάλλον εκεί πραγματικά ανήκουν .
ΑΠΛΑ ΤΟΥΣ ΥΠΕΝΘΥΜΙΖΩ ΟΤΙ ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΚΟΜΑ ΦΟΡΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΡΕΖΙΛΙ - ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΚΟΜΑ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΤΟ ΣΤΡΑΠΑΤΣΟ ΤΟΥΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΚΟ