ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

18.5.14

Δημοτικές εκλογές και ….Πολιτικοί τσαρλατάνοι

Πρώτη καρέκλα το βράδυ στα τηλεοπτικά παράθυρα ειδικοί αναλυτές και εκπρόσωποι κομμάτων οι οποίοι με περισπούδαστες αναλύσεις  θα προσπαθούν να ερμηνεύσουν κατά το δοκούν την ….δική μου ψήφο βγάζοντας πολιτικά συμπεράσματα 
 
Άς έρθουμε στο δικό μου παράδειγμα 

Εγώ στις δημοτικές εκλογές θα ψηφίσω φιλικό μου πρόσωπο το οποίο για τους δικούς του λόγους εντάχθηκε στον συνδυασμό κάποιου υποψηφίου δημάρχου που προσωπικά κάτω από άλλες συνθήκες δεν θα του έλεγα ….ούτε καλημέρα .
Την δεύτερη Κυριακή αν κατορθώσει και περάσει στον δεύτερο γύρο υποχρεωτικά για χάρη του φίλου θα οδηγηθώ να τον ξαναψηφίσω διαφορετικά υπάρχει η δυνατότητα επιλογής ανάμεσα στους πρώτους
Η συνέπεια της ψήφου μου
Θα βγούν οι εκπρόσωποι των κομμάτων θριαμβολογώντας να …αναλύσουν την  ψήφο μου αν είχε μνημονιακό ή αντιμνημονιακό χαρακτήρα
Κοινώς ….Μπούρδες
Είμαι πολύ θυμωμένος με όσους προσπαθούν να υφαρπάξουν επικοινωνιακά  την ψήφο μου  στις δημοτικές εκλογές και να βγάλουν "πολιτικά συμπεράσματα".
 Μπούρδες! 
Όχι κύριοι! 
Εγώ τον κολλητό μου  θα ψηφίσω, ο οποίος κατεβαίνει στο χωριό μου και με την δική μου ψήφο ελπίζει ότι θα βγεί έχοντας μεράκι να προσφέρει στον τόπο του.
Δεν με νοιάζει ούτε με ενδιαφέρει τι θα γίνει  στον υπόλοιπο δήμο και στα όμορα χωριά.
Δείτε πως κατάντησε ο Καλλικράτης την ελληνική ύπαιθρο  τον κολλητό σου ψηφίζεις  και σου βγαίνει δήμαρχος που έχει ορκιστεί πίστη στον Αντώνη , στον Αλέξη ή στον ….Βούδα.
 Στην Ελλάδα ζούμε! 
Και στην Ελλάδα θα πάρουν οι διάφοροι τσαρλατάνοι την ψήφο μου στον  κολλητό μου και από Δευτέρα θα προσπαθήσουν να πείσουν τον κόσμο με βάση την ερμηνεία τους στην δική μου ψήφο! 
Βράσε όρυζα! 
Έτσι ήταν και έτσι θα συνεχίσουν να είναι. 
 Ψηφίστε τους εκπροσώπους της καρδιάς σας και αφήστε τους πολιτικούς τσαρλατάνους να προσπαθούν να δώσουν ερμηνεία στην ψήφο σας
Καλό βόλι!

Β.Μ