ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

15.8.09

Έρπουσες ..φήμες η κοινώς λασπολογία .

Με αφορμή τον ιστόχωρο που έχει κάνει την εμφανισή του στην Blog σφαίρα το http://vlaxopoulo.blogspot.com/ οι παρατρεχάμενοι της Δημοτικής αρχής έχουν εξαπολύσει ένα πόλεμο λασπολογίας εναντίον μου .

Κατ΄αρχάς αν ο δήμαρχος έχει « Ψηφιακά » αναλφάβητους συμβούλους είναι δικό του πρόβλημα και όχι δικό μου.

Αν οι «αναλφάβητοι »σύμβουλοι του γνώριζαν ότι κάθε χρήστης των νέων τεχνολογιών και κάθε ιδιοκτήτης ενός κομπιούτερ μπορεί να στήσει ένα Blog μέσα σε …δύο λεπτά ίσως να μην έπεφτε μέσα στον βούρκο της λασπολογίας και της παραπληροφόρησης.

Στον Δήμο Παπαφλέσσα καθώς και στα μεγάλα αστικά κέντρα που υπάρχουν απόδημοι Βλαχοπουλαίοι υπάρχουν δεκάδες η και εκατοντάδες χρήστες του διαδικτύου γιατί λοιπόν εγώ κάθε φορά που κάποιο δημοσίευμα δεν είναι αρεστό στην δημοτική αρχή του δήμου Παπαφλέσσα να προσπαθώ να αποδείξω ότι δεν …είμαι ελέφαντας.

Κύριε Δήμαρχε στην ζωή μου δεν υπήρξα ποτέ κουκουλοφόρος ότι γράφω το γράφω εδώ επώνυμα και ολίγο με ενδιαφέρει εάν είναι αρεστό ή όχι στην αφεντιά σας ,αν νομίζετε ότι θίγεστε από τα γραφόμενα μου (λόγω συκοφαντικού περιεχομένου ) προς το προσωπό σας υπάρχουν αρμόδιες αρχές που μπορείτε να απευθυνθείτε στις οποίες όμως αρχές θα προσφύγω και εγώ με την σειρά μου προκειμένου να προστατεύσω την τιμή και την αξιοπρέπεια μου από πράξεις που φέρονται ότι γίνονται από εσάς προσωπικά και την ηγετική σας ομάδα

Βασίλης Μανιάτης.