ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

5.3.15

Δάκρυα και ανείπωτος πόνος για τον χαμό του Μανώλη Τζιράκη


ΕΦΥΓΕ ΣΤΑ 42 ΤΟΥ ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟ ΚΑΡΔΙΑΚΗ ΑΝΑΚΟΠΗ !

ΚΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ ΜΑΝΟΛΟ ΗΣΟΥΝ ΣΠΑΝΙΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ !!!

ΦΙΛΟΣ ΤΗΣ ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΕΙΧΕ ΕΠΙΣΚΕΦΘΕΙ ΕΠΑΝΕΙΛΗΜΜΕΝΑ 


Σε βαρύ πένθος έχει βυθιστεί από χθες το βράδυ η ελληνική showbiz, μετά την είδηση πως ο σκηνοθέτης Μανώλης Τζιράκης έφυγε ξαφνικά από τη ζωή,

Οι άνθρωποι με τους οποίους συνεργάστηκε επί χρόνια θέλησαν να τον αποχαιρετήσουν ο καθένας με το δικό του τρόπο.

Η Νατάσα Θεοδωρίδου ακόμα δεν μπορεί να πιστέψει πως ο αγαπημένος της φίλος τους άφησε για πάντα. Η ίδια μέσω της προσωπικής της

Ο Γιώργος Τσαλίκης επέλεξε να ανεβάσει μία φωτογραφία του στο Instagram και να μοιραστεί τις συμβουλές που του είχε δώσει ο σκηνοθέτης: «Μόλις τελείωσα τη συναυλία μου στο Λονδίνο. Έμαθα ότι έφυγες λίγο πριν ανέβω στη σκηνή. Στην αρχή με έλουσε κρύος ιδρώτας και μετά δεν ένιωθα τίποτα.

σελίδας στο facebook του αφιέρωσε ένα τραγούδι και έγραψε δυο λόγια αγάπης:«Έχω μια αγκαλιά για σένα πάντα φίλε μου Μανώλη»
Πήγα και έκανα τη δουλειά μου “είσαι σκύλος” μου έλεγες πάντα και δε μασάς. Γύρισα στο δωμάτιο. Ησυχία, σκέψεις ακανόνιστες μου έρχονται βροχή».
Και ο ραδιοφωνικός παραγωγός Βαλεντίνο αποχαιρέτησε το φίλο του «ανεβάζοντας» μία φωτογραφία, όπου και οι δύο γελάνε, ενώ πάνω από τη λεζάντα γράφει: «το γράφω και δεν το πιστεύω

Και η στιχουργός μεγάλων επιτυχιών Σάννυ Μπαλτζή «ανέβασε» στην προσωπική της σελίδα στο facebook το βλέμμα του αγαπημένου σκηνοθέτη γράφοντας: «Μανώλη αγαπημένε φίλε και συνεργάτη αντίο».

Και η καλή του φίλη Μαργαρίτα Σιδερίδου περιγράφει μέσα από τον προσωπικό της λογαριασμό τι χαρακτήρας ήταν ο Μανώλης: «Από τα

καλύτερα παιδιά! Το καλύτερο ίσως και πάντα γελαστός και γλυκός!
ακόμα. Καλό ταξίδι Μανώλη μου θα είσαι πάντα δίπλα μας».
Θα θυμάμαι την αγάπη που του είχαμε όλοι, πόσο καλός συνεργάτης και φιλαράκι ήταν! Τα πάντα έκανε για να μας κάνει τη ζωή πιο εύκολη!
Οτι και να ζητούσαμε, πάντα ναι! Πήρε να μου πει τα κακά νέα η αδελφή μου και την πήρα από τα μούτρα! Δεν θέλω άλλα κακά νέα! και ρε γαμώτο σήμερα είμαστε εδώ. Αύριο;;Κάθε μέρα να δίνετε αγάπη και να λέτε αυτά που νιώθετε! Κάθε μέρα και κάθε λεπτό!

Γειά σου Μανόλο,Καλό ταξίδι ! Ησουν σπάνιος άνθρωπος!»

Β.Μ