ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

6.5.13

ΑΙΔΩΣ ΑΡΓΕΙΟΙ – ΕΩΣ ΠΟΥ ΘΑ ΦΤΑΣΕΙ AKOMA Η ΔΙΕΣΤΡΑΜΜΕΝΗ ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΣΑΣ;

«Η ΔΡΑΣΗ ΤΟΥΣ »ΚΑΙ Η ΛΑΣΠΟΛΟΓΙΑ ΕΠΕΚΤΑΘΗΚΕ ΚΑΙ ….ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΟΡΩΝ !!!
Ζούν σε ένα μικρόκοσμο που έχουν δημιουργήσει στον άρρωστο ψυχικό τους κόσμο νομίζοντας πως το Σκάρμιγκα είναι ….ο ομφαλός της Γής τον οποίο θέλουν να διαφεντεύουν στηριζόμενοι στο ψεύδος τσαλαβουτώντας στην λάσπη με την  εκδικητικότητα ως …πράξη τιμωρίας  αντιφρονούντων στον βίο και την πολιτεία τους να διατρέχει κάθε τους ενέργεια !
ΔΕΝ θα καταδεχόμουν να απαντήσω στα γλοιώδη αυτά  υποκείμενα ούτε να τους καταστήσω συνομιλητές μου , αλλά πλέον έχουν ξεπεράσει κάθε όριο .

Οι  «άνθρωποι» του σκότους  στην Μεταμόρφωση συνεχίζουν ακάθεκτοι τον πόλεμο λάσπης που έχουν αρχίσει εδώ και χρόνια εναντίον του προσώπου μου της συζύγου μου και της οικογενείας μου !!!

Με βάση το «εξ ιδίων κρίνουν τα αλλότρια » έχουν επιδοθεί σε ένα υπόγειο πόλεμο λάσπης στηριζόμενοι στην λογική του Γκέμπελ  ….Λέγε –λέγε κάτι θα μείνει .

Επειδή  στην ζωή μου δεν υπήρξα ποτέ « κουκουλοφόρος και άνθρωπος του σκότους  » ότι γράφω το γράφω εδώ επώνυμα 

ΔΗΛΩΝΩ ΥΠΕΥΘΥΝΑ ΟΤΙ:

1.Όποιος από τους διεστραμμένους  ψιθυριστές  έχει το παραμικρό στοιχείο ότι «χρηματίστηκα » από την αλήστου μνήμης δημαρχιακή αρχή Ψώνη  ( για την συνεργασία της συζύγου μου  μαζί τους  για την οποία έχουμε ζητήσει δημόσια συγγνώμη ) από τον πολίτη της Μεταμόρφωσης ..

2.Ότι  «χρηματίστηκα » από την υπόθεση  που δέχθηκα το πιστόλι στον κρόταφο από επίδοξο πιστολέρο στο καφενείο του Σαράντου Μαρκόπουλου και μάλιστα με το ποσόν των ….20.000 ευρώ !!!.

3.Οτι αποζημιώθηκα με το ποσόν …..κρατηθείτε των 22.000 ευρώ για το σπίτι του παππού μου στο Κάτω Κοντογόνι  (το οποίο ΔΕΝ μου ανήκει ) από την Πυρκαγιά του 2007 

4.Ότι η σύζυγος μου και εγώ με την ενασχόληση  μας με τον Σύλλογο Γυναικών  «φάγαμε χρήματα  » από ένα σύλλογο …χωρίς έσοδα 

* .Υπάρχουν ακόμα πολλές  κατηγορίες - λασπολογίες αλλά δεν είναι δυνατόν... να τις απαριθμήσω όλες  ούτε είναι δυνατό να απαντώ κάθε φορά στις αρρωστημένες φαντασιώσεις τους !!!

Ανθρωπακια  ΣΑΣ ΠΡΟΚΑΛΩ:


Δώστε όποιο στοιχείο ΕΧΕΤΕ στην διάθεση σας   στην δημοσιότητα  ΤΩΡΑ και ΕΠΩΝΥΜΩΣ  (πετάξτε επιτέλους τις κουκούλες)  !!!

ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΕΙΣΤΕ ΚΟΙΝΟΙ ΣΥΚΟΦΑΝΤΕΣ ! και είμαι πλέον αναγκασμένος   να προσφύγω κατά των «γνωστών –αγνώστων παρακρατικών κουκουλοφόρων » στις αρμόδιες αρχές  προκειμένου να προστατεύσω την τιμή  και την αξιοπρέπεια την δική μου και της συζύγου μου από πράξεις που φέρονται ότι γίνονται ..σε συναντήσεις της νύχτας , προκειμένου να εισπράξετε  ακόμα μία καταδίκη,  εκτός της καταδίκης στην συνείδηση των πολιτών της Μεταμόρφωσης στην οποία έχετε υποπέσει..


·         Για τα γραφόμενα μου ΑΦΟΥ ΠΛΕΟΝ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΡΑΤΟΣ ΔΙΚΑΙΟΥ  ΚΑΙ ΕΝΝΟΜΗ ΤΑΞΗ το μόνο που είσαστε ακόμα ικανοί να κάνετε είναι να με ….τιμωρήσετε π.χ με έναν ακόμα εμπρησμό σε περιουσιακά μου στοιχεία  ή όποια άλλη ενέργεια φανταστεί ο διεφθαρμένος ψυχικός σας κόσμος

Βασίλης Μανιάτης.